Bb95 ben devlet takipliyim canım ilk gebeliğim ultrasonda bebek baş geliş pozisyonda normal doğuma uygun denildi bugüne kadar da hiç çatı muayenesi olmadım doğum başladığında kontrol edeceklermiş çatı muayenesine o zaman bakacaklarmış zaten genelde devlet normali destekliyor ama ola ki bir sorun çıkarsa sezaryene çeviriyorlarmış