KbrEmr21 benim ilk kızım anne karnında kafasi hep ayni yerde durduğu için kafası yamuk doğdu.
Düz kafa yastığı almamıştım ben doğumdan sonra kafasını görünce doktorum hemen al dedi.
Aldım ve 1 yaşına kadar kullandım faydasını gördüm.
Aldıysanız, uykusunda kendi kendine dönebilecek aya gelene kadar kullanabilirsiniz. Bence gereksiz bi ürün değil.
Şimdi 2.ye hamileyim ilk işim o yastığı çıkarmak oldu