Bir kaç gündür belim çok kötü ağrıyordu belden kalçaya ve bacağa vuruyordu böyle tutuluyor kalıyor bacağım uyuşuyor karıncalanıyor gebelik diye yorumladım ama şimdide hem bel hem bacağım hem de karın alt kısmında bıçak gibi bir ağrı giriyor oturup kalkamıyorum ağrı daha da şiddetleniyor niye oluyor ki 19 haftalık gebeyim