frhn_emklii merhaba bende birbucuk sene bekledim pcos vardı doktora altı ay gıdıp geldim en son çatlatma iğnesi vs yapılacaktı kan için tahlıl istemişti ama adet olduğunda gel demişti kan vermek için adet olmadım seksen gün bekle bekle gelen yok gittim bana yumurta düzenleyici hap verdi duphaston diye bir haptı onu kullandım yırmı gün adet oldum o adetimden sonra düzenli bir şekilde ilişki yaşadım eşimde adet bıtımı onuncu günde başladık bı gün yapıp bi gün bekledik şimdi hamıleyım üç ayımı geçiyorum tabiki bunlar allahın elinde ama bence doktora gittiğiniz de adetimde aşırı düzensizlik var bı duphaston hap yazsanız bana olurmu deyın bi deneyin bide doktora gıdınce üç aydır korunmuyorum derseniz ilgilenmiyorlad bi sene bekleyın diyorlar doktora gidince bi seneyı geçiyp çocuğum olmuyor deyin o zaman sizi kısırlık bölümüne yonlendiriyorlar sonrasında o bölüme gidince hiç işlem yapmadan ilk diyeceğiniz şey ben adet olamıyorum hatta üç aydır olmuyorum deyın adet düzenleyici bi hap isteyın önncelikle o yumurtayıda düzene sokuyor