Bebeğim 3200 kilo olmuş kızlar Boyuda 50 cm 🤣
Gebelik şekeri yok. Kilomda 10 kilo aldım şuana kadar. Doktor genetik dedi.
1 haftada 400 gram birden almış 🙈
Ben 10 gün önce doğmama rağmen 3.950 doğmuşum mesela eşim 3.750 doğmuş. Doktor o zaman sizdende böyle bebek çıkması normal dedi.
Umarım sıkıntı yoktur. Sizdeki durumlar nasıl ?