LinaDuru aynı doktorla iki doğum yaptım, hep çok ilgili olmuştur.. ilk doğumumda biraz acele oldu süs eşyası aldım.. ikinci hamileliğim bayaa sıkıntılı geçti, her an iletişim halindeydik neredeyse.. bu defa da şık bir şekerlik aldım, içini özel yaptırdığım çikolatalarla doldurdum, bir de süsledim.. çok beğendi☺️ Biraz doktorunuza bağlı hediye seçiminiz, nelerden hoşlandığını bir gözlemleyin ☺️