Burcuguvenaydemir Kizlar adetim gecikince 7.gun kan tahlili yaptrdim beta 6963.12 cikti sizcede cok yuksek degil mi ikiz diye suphelendm ama doktor tek kese gordu 7+3 suan hala kafamda deli sorular 🙄😁
bulutunannesi33 Burcuguvenaydemir norml bence ben adet gnmde yptrdm 1000ustu cıkmısdı demek gec dollenme deıl hemen tutmu
MelekAnnesi52 Burcuguvenaydemir benim de beta yüksek çıkmıştı arkadaşlar hep ikiz zannetti ama öyle olmadı 😁 herkesin aynı olmuyo
minasura Ben adet günümde yatırdım 12 çıktı 2 doktor kimyasal dedi ama sonra arttı değerim geç dölllenmeymiş