Damlansd Kızlar 17 hafta yani 4 aylıgım karnım pek buyumedi endişelenmeye basladım biraz bu durumu yasayan var mj
Saba00 Damlansd niye endişeleniyorsun ki ben doğum yaptım geçen ay hiç kimse hamile olduğumu anlamamıştı hiç yoktu karnım
Sdtnrsvn Gebelik kişiden kişiye değişir, iç karnınız büyük olabilir, benim ailemde herkesin karnı 5.aydan sonra çıktı, benim 3 aylıktan itibaren belli oluyordu, şuan doğuracak kadın gibiyim halbuki henüz 6 aylık
AnneBi Damlansd normal bence benim 24’ten sonra cıktı, simdi 35.haftadayım leblebi yutmuş solucan gibiyim dert etme 😅😅
EDA-GUN12 Myrtle bence milletin anlamamasi iyi anliyinca ne Olcak sanki göz degmesinden başka Bir şey olmuyor benimki 24 hafadan sonra çıktı ve ben halen de çok bol kıyafetler giyiyorum şu an bile fazla yok 38 haftaligiz milletin bilmemisini istiyorum kem gözlüler çok zaten biz üç kız kardeşiz üçümüz de Kürtaj olduk bize göz çok çabuk değiyor
EDA-GUN12 Damlansd ben m karnım 24 haftan sonra çıkmaya başladı oluyor bazılarında kimisinde erken çıkıyor kimisinde doğuma yakın çıkıyor endişelenen bir şey Yok şu an bile 38 haftaligim karnım o kadar yok normal yanı
Arzu-oran Damlansd yok canım normal bn şuan deyim yerinde tahta gibiyim iç genişlik var demekki bizim 15 haftaligim hamile demeye bin şahit yani bnmde 🤣🤣🤣
Annesinin1tanesi Damlansd ilk gebeliğimde 5. Aydan snra çıkmıştı o da limon yutmuşum gbi belli belirsiz endişelenme iç karnın geniş olablr.
Hazal966 Damlansd ilk gebeliğim benim, 6. Aya girdigimde büyümeye başladı karnım😀 6. Ay öncesi hiç belli olmuyordu, hamile oldugum:)