Benimde 15.haftamda pembe leke geldi doktora gittim iğne fitil yazdı gönderdi ertesi gün tekrar geldi bu sefer daha coktu gittim yatış verdiler kesilmişti o ara aradan 5 gün geçti durduk yere tekrar geldi tekrar gittim sıkıntı yok bebekte dediler geri gönderdiler dün kontrolüm vardı daha çok geldi kanama doktor bebekte sıkıntı yok ilacını düzenli kullan dedi gönderdi neyden kaynaklı olduğunu bulamadılar şuan 16+4 haftalik