Alpsmommm aslında çok sabırlıyım depremden sonra düşündük çocuk zamanı da gelmişti bir buçuk yıl olmuştu pıhtılaşma yüzünden bebeğimi kaybettim ve iki ay içimde kaldı kürtajı reddettiğim için çok zordu altı ay korunma olunca o zaman çok sabırsızlıkla geçti ve şimdi Aralık’ta başladık ama bilmiyorum çok sabırsız biri olup çıktım artık ismi bile vardı sanki yıllardır benimle olan bebeğimi kaybetmiş gibi oldum. Ananemi de kaybedince hala acısını yaşayamadım bile o kadar kötüydüm.🥹 Dualarınıza ihtiyacım var var olun 🙏