Begumss Aynı gün doğum yapacak olduğum var mı acaba merak ettim :) Sezeryanım olmasına rağmen heyecan telaş korku hepsi mevcut .. Tüm anneler sağlıkla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı
Bmbe21 Begumss Benimde 31 Ocak Çarşamba günü yatisim yapılacak 🥰 Benimde ikinci sezeryan olacak ikiz kızlarım var üçüncü kızım geliyor o kadar heyecanlıyım ki sanki ilk hamilelikmiş gibi ☺️
Begumss Elfd aslında bildiğimiz şeyler olucak ama insan ister istemez bir tedirginlik yaşıyor malesef inşallah sağlıkla gelsin minikler 😊