Testi mutlaka tüp bebek labratuvarında yaptırmanızı öneririm. Biz ilk testimizi istanbulun en iyi sayılabilecek labratuvarında yaptırmıştık test sonucu inanılmaz iyi gelmişti. Aylar geçti gebelik oluşmadı. Sonra kadın doğum doktorum bu test fazla mükemmel. Bence güvenilir bir tüp bebek merkezinde yenileyin emin olalım dedi ve bizde yeniden yaptırdık. İnanılmaz bir fark çıktı. Alakası bile yoktu sonuçların çok üzülmüştük. Bu sonuçlar kesinlikle iyi görünüyor ama emin olmak için tüp bebek merkezinde yenilemenizi tavsiye ederim. Biz ne yazık ki ilk test yüzünden 1 sene kaybettik. Geçmiş olsun