newbabyno2 Kızlar 17. Haftadayım mıdem bısey yemedıgım halde yanıyor, rennie tablet çiğnesem bısey olurmu bılgısı olan
Melikebelo newbabyno2 bende bu gün ilk defa aldım dayanamadım artık ama bişey olmadı tabi bu bende bişey olmadı diye sende olmucak anlamına gelmez cnm bir bilgim yok maglesef
Minik_Hanim newbabyno2 benim de çok yanmam oluyor doktorum rennie yazdi.. Sağlık ocağında ki hemşire de gaviscon önermişti..
Mayasey Ben hiç ilaç kullanmadım yudum yudum süt içiyorum. Ama soğuk süt olacak. O geçiriyor. Belki benim yanmam daha hafiftir size göre.
MelekAnnesi52 newbabyno2 bende içiyorum bı zararı olmadı şu ana kadar 🤗 gaz sancısı çok yaşıyorum çekilebilir gibi değil yoksa 😔
Nehirli newbabyno2 hapıda kullanılıyo doktor bana hapımı olsun şurup mu diye sordu şurup tercih ettim aşırı tüketiyorum 20 haftalığız en büyük şikayetim mide yanması su içsem yanıuo az önce nöbetçi eczane bulup aldık 🔥
Rumrum newbabyno2 bir zararı olmaz diye düşünüyorum çünkü hamilelere verilen bir ilaç rennie de, gaviscon da. Ama şurup daha etkili olur. ben rennie duo kullanıyorum çok memnunum.