Ama bebek odasına geçince yemek masasını ne yapacaksınız mecbur ya salona yada satacaksınız. Ben bebeğimi erkenden odasına alıştırmak istediğim için (1 yaş gibi ). Dolap ve sifonyer alırken yatağını da aldim her şeye günden güne deli gibi bir zam geldiği için tamamlamak istedim. Şöyle düşünüyorum, bebek hareketlenmeye başladığında 3 aylık gibi gündüz odasında vakit geçirip orda uyutup alışmasını sağlamak böyle yapınca daha iyi oluyormuş tecrübeli bir kaç arkadaşımdan duyduğum kadarıyla