Merhaba kızlar. İlk tüp bebek denemem büyük ihtimalle olmadı olsa idrarda çıkardı diye düşünüyorum. Pzt yine kan vereceğim ama çok çok düşük ihtimal. Denedik olmadı bir daha dener miyim bilmiyorum maddi manevi çok zor bir süreç. Dua edin benim için gerçekten çok bunaldım