Herkes hikasyesini yazıyor bende yazmak istedim ikinci sezeryanım normalde 38+2 sezeryan günümdü 37+5te sabah başlayan sancılarım vardı ilk başta çok önemsemedim yalancı sancıdır geçer vs sandım aynı aralıklarla vuran sancılar çoğalmaya başladı kasığımdan belime vuruyordu en sonda pembe renkli sümüksü akıntım geldi büyük ihtimalle nişandı eşimi aradım hemen geldi apar topar hastaneye gittik 1cm açıklık sancı vs derken bi saat içinde bebeğimi kucağıma aldım birde planlı sezeryan güle oynaya gireceğim vs bir sürü plan yaparken hiç biri olmadı ama çok şükür ikimizde sağlıklıyız şimdi bir haftalık olduk uykusuzluğa alışmaya çalışıyoruz sezeryanla ilgili sormak istediklerinizi sorabilirsiniz 😊