Cuma günü doğuruyorum ama çok korkuyorum sezeryan olacağım belden aşağı uyusma çok korkuyorum deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız nasıl geçti acı oldu mu belden igne yapılırken ameliyat esnasında falan yanina mutlaka al dediğiniz birsey var mı beni bilgilendirir misiniz kızlar