sinem60 Kızlar 9 haftalık hamileyim ve gribe yakalandım önereceğiniz bir şeyler var mı içebileceğim çabuk atlatabileceğim😢
Sermec27 sinem60 ben ıhlamur içmiştim her gün 1 bardak ve bol bol c vitamini almıştım ilk gribimi 9. Haftada geçirmiştim 1 hafta sürmüştü iyi olmam ikinci gribimi 17. Haftada geçirdim 5 günde toparladım şükür yeni iyileştim geçmiş olsun
Powergirls sinem60 ot filan içme ne olur ne olmaz ben sicak suyun içine bal kattım birazda limon iyi gelmişti bide c vitamini olan şeyler ye
Rabiul sinem60 doktorum bana ıhlamur içebilirsin demişti ballı ıhlamur içiyordum günde 1 bardak balgam söktürdü rahatladım sonra
Rabiul sinem60 bilmediğin şeyleri içme sakın kış çaylarını da içme doktoruna danış gene bana ıhlamur papatya kuşburnu içebilirsin demişti sadece hasta olduğum zaman ıhlamur içtim bende