Demetrana bana dr kız gibi duruyor ileri haftalarda erkek çıkanda oluyor acele etmemek lazım dedi ben de17 küsür haftamda gideceğim ozaman net der 16 haftamda da devlete gideceğim bende devlette doğum yapmayı düşünüyorum ama özel oda tutarak cüzi bi oarayla özel oda tutabiliyormuşuz ve annemin kuzeni ebe diyor gel prenses gibi doğurursun burda o özele vereceğin doğum parasını çocuklarına harca diyor haklı aslında ya ben özelde doğum paketi sordum doğum ne zaman diyor muhasebe temmuz dedim paket yapmadı fiyatlar artacak diye haziranda olsaydı doğum kurtarıyordum ama yok saçma sapan asgari ücrete zam gelmicek ama hastane temmuzda fiyat arttıracak çok saçma geldi bana