eczleyla Merhabalar adetim 6 gün gecikme olmuştu evde test yaptım pozitif çıktı cuma sabahı kan tahlili yaptım . Akşama kanamam oldu sabah baktım beta 5 çıkmış ama kanamam devam ediyor böyle olan varmı