Zbdy_27 Dün doktora gittiğimde kalp atışını duydum fakat hiç hareket etmemişti haftasından önde dedi sadece 11 haftalık dedi doktor baya baktı baktı hiç hareket etmedi kalp atışında bir sorun yok dedi kafamda dünden beridir neden hareket etmiyor hissi anne olmak ne kadar zor 🥲
tugcesakzci Zbdy_27 uyuyordur, sürekli hareket halinde göremezsiniz bebekleri ultrasonda bazen arkası falan dönük olabilir mesela. Girmeden önce vişne suyu, çikolata türevi şeyler yeyin o zaman hareket eder merak etmeyin içiniz rahat olsun korkmayın 🙏🙏
gizbirhil Zbdy_27 benimki de öyle maşallah hep yatıyor hep aynı pozisyon hareket yok millet 17haftada tekme atıyormuş bizde tık yok 😞
Zbdy_27 tugcesakzci çikolata ve muz yedim ama kahvaltı yapmadan gitmiştim 🙈 belki daha çok hareket eder diye
tugcesakzci Zbdy_27 tok git canım mutlaka , özellikle vişne suyu çok hareketlendirebiliyor kana hızlı karıştığından 15 dakika önce falan içip biraz yürüyüp girsen baya iyi olur.
tugcesakzci teacher-mom21 eder kuzum bebekler 9 haftadan itibaren hareket etmeye başlıyorlar. Annenin hissedeceği şekilde değil tabii ki. Ultrasonla görünür ama o da dediğim gibi çikolata, vişne suyu gibi şeylerle