Hanımlar merhaba. Doğacak bebeğim için 3 tane ürün arayışım var. Pişik kremi, tüm vücuda sürebileceğim nemlendirici krem ve tüm vücudunda kullanabileceğim şampuan. Pişik kremi ve nemlendiriciyi bepanthol almayı düşünüyorum. Şampuanını da çıkarmış fakat pek fazla yorumu yok. Bepanthol baby şampuan kullanan var mı? Memnun musunuz? Yoksa hangi şampuanı önerirsiniz? Temiz içerikli olmasını istiyorum herkes gibi ama kafam karışık. Sebamed’e bakıyorum kimileri sadece saçlarına uygulayın vücuduna değil diyor. Kimileri tüm vücudu yıkayabilirsiniz diyor. Uni baby yenidoğan şampuanı da düşünüyorum o nasıl sizce? Çok yoğun kokulu ürünler istemiyorum. Kısacası tecrübeli anneler hangi ürünleri önerirsiniz?