Allah inşallah hayırlı haberler nasip etsin sağlıklı bir evlat kucağına almayo nasip etsin 💖 bende de polikistik var ilk aşılamam tutmadı ikinci tuttu ama bu sefer rahimde tutunamadı artık üçüncü aşılamayı mı yaptırsak tüp bebeğe mi geçsek diye düşünmeye başladık. Sen nerede yaptırdın acaba tüp bebek işlemlerini ?