Kızlar Haziran annesiyim, ilk hamileliğim. Bazıları ana kucağı(kanguru) alma diyolar. Sizce gereksiz mi ? Daha hiç alışveriş yapmadım, ufaktan başlıycam ama etraf ha bire şunu al şunu alma gereksiz filan fiyo kafam çok karışık, biraz yardımcı olabilir misiniz lütfen 🙏🏼🫶🏼❤️