Haticeburak06 postunuzu okuyup o zaman da cevap vermiştim diye hatırlıyorum size. Gebelikte süt gelmesi normal bir şey. Göğüs pedi alın gece yatarken ağzı üstü, gogsunuzn üstüne yatmamaya özen gösterin. Ya bı sağma Makinesi alın veya da yapabiliyorsaniz elinizle sağım yapın. Sagdiginiz sütü kullanabilmek için de eczanelerde süt saklama poşetleri var onlardan alın ağzı kilitli olduğundan dolayı rahatlıkla buzluğa atabilirsiniz doğuma yakın olmadığı için. İleride sizin açınızdan da rahat olur bebeğiniz için de.
Tazeanne68 siz de lütfen bilmeden bu gibi şeyler yazıp moral bozmayın. Erken doğumla bir alakası yok. Sütünün erken gelmesi için çabalayan bir sürü anne ve adayları var burada ne diye bu tarz konudmalar yapıp can sıkıyorsunuz anlamıyorum.