Merhaba kızlar en başımdan beri hep lekelenmeli riskli bi gebeliğim vardı çarşamba sabahı yoğun kanamayla hastaneye gittim 11+5dik 10+2de kalbi durmuş kürtaja alıncak dedi ama devlet hastanesi olduğu için uyuşturma bayıltma yokmuş özele gittik kürtaja alındım sonuç patalojiye gidicek iş 1 hafta sonra kontrole gel dedi zaten zehirlemediğine şükret dedi doktor 3 4 gündür su da içsem zehir gibi boğazımı yakıyordu zaten orda başlamış belirtilerim meğer arada ağrılarım oluyo geceleri hep kabuslara uyanıyorum
Gaz sancım çok var bu psikolojiden nasıl kurtulacak kendimi çok kötü hissediyorum
Zaman geçtikçe bebek büyüdükçe tutunmakta başladı diye de çok ümitlenmiştim tabikide isyan etmiyorum ama insan ister istemez de üzülüyor nasıl geçecek bu durum