Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle 39+0 oldum. Yalnız benden hiç süt gelmedi şuana kadar bu normal mi? Süt sağma makinesini denedim 1 dk gibi onda da gelmedi. Hamileyken süt gelmeyip sonrasında gelenler aydınlatabilirse memnun olurum biraz endişelendim gelmezse diye.