Esin_10 Bence de var benim de böyleydi.3.5 haftalikti benimki seninki de aşağı yukarı öyledir istersen bir kaç hafta bekle öyle git kalp atışı için 2.5hafta beklemiştim. Hayırlı olsun inşallah
Mahrim Esin_10 son adet tarihim 27 aralik hesabıma göre 4.3 hafta 10 ocakta yumurtlama diye düşünüyorum ilişki günüm tabi kan vermeden pekte ümitlenmek te istemiyorum
Mahrim hepoyleolurzaten_ normalde düzenli adet görüyorsan hamilelik şüphesi var demek sizde kan verin merakimdan bende günüm geçmiyor artik pazartesiyi iple çekiyorum bi yandan da adet olmiyim diye dua ediyorum 😅
Esin_10 Mahrim geç dollenmede oluyor içini ferah tut benim gibi panik yapma sağlıkla kavuş bebeğine inşallah :) 5 dakika içinde çıktıysa muhtemelen vardır :)
hepoyleolurzaten_ Mahrim ya açıkcası adetim hep iki gün geçerdi.Ama test yapınca hiç iki çizgi çıkmazdı.Ama bu defa tesadüfen yaptım iki çizgi çıktı
Mahrim hepoyleolurzaten_ farkli marka testi deneyin içinize sinmiyorsa ben öyle yaptim hepsi ayni silik çikiyor eşim artik eczaneye eve taşimaya başladin diyo 😅