Bebegin kalbi durduğu icin kürtaj olmustum bir hafta önce bugün konrtole gittim ve icerde hala parca kaldığını söyledi doktor yani kan birikintisi ilac kullandim birgün ama yinede düşmemiş hala var doktor tekrar kürtaj olmam gerektiğini veya böyle takip edecegini söyledi başına gelen var mi bu konuda bilgi verir misiniz?