Eşimin arkadaşı istanbulda yaşıyor 1 aydır her haftasonu fenerin maçına bilet almayı deniyorlar gitmişken bizde gezeriz diyor bana ama bana kalırsa böyle olmayacak şöyle ki 3 haftadır gidicez diyor ama bilet bulamadıkları için iptal oluyor plan ve benim iznim vardı bu haftalarda gitmedik şimdi pazartesi iş başı yapıcam yarın için bilet bulmuşlar maç akşam 7 de bugün 6 gibi yola çıkıp gece orda kalıcaz arkadaşının evinde sabah artık kaçta kalkarsak gezebildiğimiz kadar gezicez ve eşim 5 de bizden ayrılıp maça gidicek gelmesi 10 yola çıkmamız 11 sabaha karşı burdayız ve pazartesi ben işe gidicem kızım okula bu kadar saat için gitmeye değer mi eşime bu durum gezmekten çok maça gitmek oluyor saçma sapan bi saatte gidip döneceksek sen kendin git biz gelmeyelim dedim ama ben mi yanlış düşünüyorum yani bu durum benim için eşim arkadaşıyla beraber maça gitsin diye beraber gittiğimiz bi yol olduğunu söyledim sizce mantıklı mı o kadar saat için yola gitmek