asliozmnts Kızlar medipol mega hastanesi Başak Kaya detaylı ultrason için önermişler aranızda gidip memnun kalan var mı acaba
zbsr asliozmnts Merhabalar, ben ikiz bebeklerim için düzenli olarak gidiyorum. Gayet iyi ve sakin bir doktor, aklınıza takılan her şeyi soabilirsiniz, detaylıca açıklıyor.