Melikemrvvv Mrve- ben lierac kullanıyorum hızlı emiliyor kokusu da yok güzel nemlendiriyor tavsiye ederim
Mujmuj-1 Boşa kullanma bsey git vazelin filan sür kafan rahat etsin bende lierac filan kullandım hikaye catlak genetik annen çatlaksa sende çatlıyosun harita gibi oldum ben