Alan_Yeliz sizin kişisel fikriniz, böyle bir yargı yok, siz dinlemezseniz bir başkası bunu dinlemek ister. Bunda sakınca yoktur. Herşeye bakacak olursak ultrasonda çok iyi deneyenler var. Bunlara önemseyerek giriyoruz, bunları takip etmeden de sağlıklı gebeliğimizi takip edemeyiz. Ayrıca Her hamilelik farklıdır. Doktorlardan daha iyi bilemeyiz, yoksa onlara özel olarak gitmeyiz değil mi ? 6 haftalıkken normalde kalp atışı duyulması beklenir. Ama bu bebeğin döllenmesine ve ultrasonsadaki gerçek boyutuna ve haftalık tarihine göre değişir. Son adet tarihinde hesaplamalar yüzünden bazen haftalarımız aksar, ama gebelik ilerledikçe herşey yoluna giriyor.Bebeğin kalp atışını dinlemek annenin en güzel duygusal duygusudur, zaten birkaç saniyeden oluşur, uzun süre dinlenilen birşey değil.isteyen dinler, isteyen dinlemez. Doktorlar zaten kısa bir an dinletiyorlar,onun bir zararı olsa bunu kendileri yapmaz, zaten dinletmeden de görünür. Ancak bir anneye dinletmek istemelerinde sağlıksız bir durum görmüyorum.Bu yüzden genel yargılarla bu duyguyu yaşayacak annelere akıllarında soru işareti, endişe lütfen yaratmayalım. Zaten hamilelik çok duygusal, hassas bir dönemdir. Bunu en iyi şekilde hepimizin pozitif geçirmesi dileğiyle. Herkesin gebeliği, herkesin bebeği kendine özel duygularla en iyi şekilde bu süreci geçirir inşallah.🙏❤️