2cibebis Tetenoz aşisi yaptirmayi dusunenler varmi Ikinci gebeligim cok kararsizim 1 tane yaptirabilirsn dedi hemsire
Yaprakdokumuseverr 2cibebis İlkinde yaptırmadım 2.ye hamileyim yine yaptırmadım. Artık her şey sterilize doktorum da tercihi bana bıraktı. Bir şey olursa tabiki vurulurum ama olmadan yapılan şeyleri tercih etmiyorum. Herkesin kendi kararı.
Zeytop 2cibebis ilk hamileliğim 2 3 tane doktora sordum hepsi yaptır dedi içeriği temiz korkulacak bişey yok aşida dendi 2 doz yaptırdım hatta 5 dozu tamamla dediler sonraki hamilelikler de vurulmana gerek kalmaz ve tam koruyuculuk sağlar diye. Henüz 3.nun zamanı gelmedi diğerlerini yaptırır miyim bilemiyorum ama bu hamileik için gerekli olan 2 dozu almış oldum
Cnuryasar Ben dün 2. Dozumu da oldum allah korusun eline bir şey batsa tercih hakkın olur muydu canım. Bebişini düşün ve doktorunu dinle. 💕 nacizane tavsiyem için rahat olur. Öyle hareketlerinde bir azalma da yok 25+5 teyiz kıpır kıpız kızım