Sevil1996 Üç gecedir biişey hissediyorum bebek mi bilmiyorum bazen sol tarafım bazen sağ bir sertlik bir hareketlik oluyor gündüzleri değil daha çok gece hissetmeye başladım bebek midir acaba
MadameNoire Sevil1996 bebek canım 🥰 benim oğlum da geceleri hissettirdi ilk başta o haftalarda zamanla gündüz de hissettiriyor artık ama geceleri hâlâ devam tekmelemeye
Sermec27 Sevil1996 ben 17+6 haftalık hamileyim sertlik olarak değil de böyle pıt pıt bir şey atıyor 10 saniye kadar 🥰
Sevil1996 MadameNoire daha demin kahvaltıdan kalktım evi topladım oturdum dinlendim birden sağ tarafta deprem gibi içimde bişe titredi ilk gebelik diye bilgim yok bebek sanırım ya 😍😍😍
MadameNoire Sevil1996 benimki de o haftalarda titriyor gibi oluyordu biraz zaman geçsin derinin yukarı doğru yükselip indiği gorursun arka arkaya vurursa ve eğer zayıf yapılı isen.. en çok kasılır yumuşar 🥰 ama bazen de rahmine doğru bi tekme atıyor var ya fena 🤭😀
MadameNoire Sevil1996 bende ortayim yani o haftalarda 60 kilo idim 1.65 boyum .. şimdi 67 olduk tabi 29 haftayim artık. 56 ile hamile kalmıştım🤭