Merhaba benim ilk gebeliğim 37+5 haftalığım. dünden beri kasıklarımda sanki regl olucakmışım gibi bir sızı var dün doktoruma gittim nst ye girdim normalde en fazla 9-10 olan kasılmalar 25lerde olduğunu gördüm doktorum normal doğum istediğim için bu daha hiç bişey telaşlanacak birşey yok dedi. Dün gece sürekli karnım sertleşip sızı girip durdu sizce doğum yakın mı bir türlü anlayamıyorum