Silaerdi Kızlar şuan 20+2 deyiz ve hareket ya da tekmesini hissedemiyorum sadece sağ ya da sol tarafıma döndükçe toplandığını hissediyorum bu normal mi sizce
Nur_11 Silaerdi canım cok normal bende 22.haftamdayım 3 gün oynamıyor bazen gezdiğini değil ama bir yerde toplandığını hissediyorum küçük küçük tekmelerini hissediyorum 24.haftada daha net hissedersin seninkide kız mı.?
e_blue_sky_a Silaerdi o haftalarda normal. İş yapınca gezince suyu sallanır daha çok uyur. 2gun bile az hareket ettiği olur. 28den sonra daha belirgindir ve düzenlidir
Silaerdi Kızlar doktorum cinsiyet hakkında net bişey söylemiyor her hafta ya erkek ya kıza benziyor diyor net nasıl öğrenebilirim