Kızlar beta hcg 19 ocakta 208 di. 22 ocakta 1237 oldu sonra 26 ocakta 1315 oldu normal mi bu geçen hafta 5 haftalıktı muayene de kese belli belirsiz vardı doktor dış gebelik değil dedi kesin dedi ama niye böyle az yükseliyor böyle olan var mı aranızda ya da bi fikri olan ?