Ebbraarr Bugün 37+3 olduk ancak sabahtan beri ellerimin parmaklarımın uyuştuğunu hissediyorum acaba sebebi nedir ödem mi bilemiyorum yüzüğümü sor çıkarttım şişmeye başladı parmaklarım hafiften acı hissiyatı var normal mi ☹️
Ebosamo Ebbraarr ah canm ben 34 haftalık hamileyim. Ve şuan öyleyim. Seninki çok normal. Artık dogumun heran. Ben ellerimi açıp kapatamıyorum şişlikten. Sanki lastikle sıkmışsn şişmiş gibi acısı var. Bu ödemler çok normal dedi doktorum tuzlu şeylerden kaçın tansiyonun yükselip daha fazla ödem olmasın dedi
Dilan_55 Ebbraarr karpaltünel sendromu olabilir gebeliğin son haftalarında ödem kaynaklı çok rastlanan bi hastalık