Kızlar 22. Haftadayım perşembe günü tetanoz aşısının 2. Dozunu oldum , kendim gayet iyiyim ama sankı bebegım hareketlerı eskısı gibi hızlı değil, böyle olup düzelen var mı ? Bebegım yine hareket edıyor ama sankı eskısı gibi değil belki de kuruntu yapıyorum yaşayan varsa yazabılır mı 🙏🏽