Fatima04 157 boy 43 kiloyla gebe kalmıstım. İlk ay 46 ya cıkıp sonrasında kusa kusa 43 e geri düsmüstüm😂 hiç zorlanmadım aksine kendim zayıf oldugum için hiçbir haraketim kısıtlanmadı ssdece göbekten kilo aldım 58 ile doğuma girdim 45 e düşmüştüm en son geri. Şimdi ilinci gebeliğim 46 ile hamile kaldım 😂 anne zayıf oldugunda bebek daha iyi besleniyor 4 kg dogurmustum oglumu