Rbyglc 37+5 haftalık olduk tahmini 9 ocak gibi bekliyoruz bebişimizi 😊 normal doğum düşünüyorum bi sıkıntı çıkmazsa doktor net bişey söylemiyor ama inşallah herşey yolunda gider..kasıklarımdan belime vuran sancım var yalancı sancılarım oluyor nst de de çıktı ama doktorumuz normal dedi bide aşağı tarafım ağrıyor ara ara hele yürüyüş yaparken penguen yürüyüşüne bağlıyorum resmen 😂 kasılma ve sertleşmelerim çok sıklaştı çarşamba randevumuz bakalım neler dicek doktorumuz.Bide ben hiç alttan muayene olmadım hangi haftada yapılıyor acaba çok korkuyorum doktora soramıyorum hatırlatırsam hadi gel yapalım der diye 🙈🙈