Deniz-Zeynep ben ekşi yedim acı yedim limon yedim deli gibi böyle tuzlayıp. Tuzlayıp canım istiyordu 2.aya kadar sonra yine ekşi yedim ama daha çok tatlı istiyordu canım şu an 4.ayımdayım ve kızım olucakmış ben de pek inanmıyorum ekşi tatlı olayına çok farklı çünkü benim kuzenim de iki hamileliğinde aşırı tatlı yedi normalde erkek olması lazım ikiside kız