Eminearas16 Benimki Nisan 3 gibi doğacak sezaryen olduğu için kız ama ilk adı Elif olacak yanına ne uygun olur
Faide2147 Eminearas16 benim de tahmini ramazanın 5. 8. Gününde gelecek inşallah Emir Asaf koymayı düşünüyoruz inşallah
Srfclkkl Eminearas16 benim normalde bayram bebişi olacaktı ama 2 hafta öne geçti bu ay 30 mart ramazan bebişi olacak inşallah ☺️
Baby_momy Ervaa35 kaç haftalıksın canım Son adet tarihin kaç acaba Banada doktorum 15 mart gibi alırız dedi
Ervaa35 Baby_momy yarın tam nasipse 32 haftalık olucam son adet tarihim yok hamile kaldıgım günü biliyorum oyle hesaplandı cunku pkoluyum aylardır adet görmemiştim onun üzerine hamile kaldım😂
Annetubiss Eminearas16 Benimde hayırlısı ile 22 Mart görünüyor doktorum sezeryan tarihi verirse netleşecek inşallah ❤
Aynur_41 20 nisan ama erken gelir ilki 38 haftalıken geldi bayram gününgeşecek yine öyle hissediyorum işk oğlumda bayramın ıkıncı günü doğdu
Aynur_41 busduuk1914 benim de 24 nisan gosterıyo detaylı 20 nisan dedi son adet nedir benim 19 temmuz ☺️😀
rukiyee23 Eminearas16 yaaaaa 😍😍 bizimde beklenen 31 mart ismi elif olacak adaş olacaklar saglıcakla alalım inşallah kucaklarımıza 🌸🌸
Bebeklerim1228 Bizimde 1 nisan 7 nisan arası beklenmekte bayramda daha 2 3 günlük olucaz nasipse eğer kızımın ismini Pera Doğa koyucaz Allahımın izniyle de 🙏🏼🥰
Elifinannesi5454 Eminearas16 nisa olablr bnmde ilk kızmn adı elif hep nisa istemstm eşimde tek ism istiodu kırmadm elif koydm smdı 2cıye hamıleym oda kız nisa koycam inşallh elif sarede olablr
Baby_momy Ervaa35 anladım canım benım 29haziran son adet tarihim Uygulamaya göre 30 haftalıgım ama doktorum 31+5falan dedi Bide mart sonu biliyodum ama 15 martta alırız dedi Cok şaşırdım az kalmış dogumuma haberim yok😅
Ervaa35 Baby_momy ayy gercekten az kaldı şaka maka 1 bucuk ay😂 daha hiç çanta falan hazırlamadım sen hazırladın mı?
busduuk1914 Aynur_41 ben adet görmeyerek hamile kaldım ama tahmini adet tarihi belirlendi. Benimde 19 Temmuz son adet tarihi dediler 😂 son ultrason 24. Haftadaydı bana da 15-16 Nisan gibi görünüyor demişti doktor 😂