Momgirl1 Kızlar boğazım da bademciğim ağrıyor bir haftadır tam tamına ne yapmalıyım sizler naptıınız nasıl geçti
Gozdecaner Momgirl1 öksürüğe de iyi geliyor tereyağ pekmez içmek boğazıds yumusatiyor. Sut yoğurt tüketmemrye çalışın çok bogaziniz geçene kadar. Sabah akşam olmak üzere günde iki bardak ıhlamur icebilirsiniz (gebelik haftabiz yeni değilse)
Melek2023 Momgirl1 antibiyotiksiz gecmedi benimki. 2 defa grip oldum sonrasi bogaz agrisina donustu, her defasinda antibiyotik verdi olmaz diye. Cok sukur simdi iyim ama bu defan esim grip oldu 😭 kısır dongudeyim cabuk bitse şu kış
Fundahakanb Anneelikk antibiyotik kullanımının bi zararı yok. Ağrı çekmenizden iyidir dokotra görünün . Bu ikimci hamilelliğim bunda 2 kez kullandım dişimi çektirdim vs hamilelerin kullanabilecegi antibiyorikler var . 5 saatte bir parol c vitamini ballı su ve dur kürü