Kızlar sabah olacak neredeyse akşamdan beri çok rahatsızım öğlen gibi bi şifayı kaptım dedim kendi kendime ama akşam olunca öyle bişey olmadığını anladım halsizlik yorgunluk kas ağrılarım yemek yemek istedim yiyemedim midem bulandı normalde asla bulanmaz2. Gebelik yaşıyorum neyse dışardan söyledim yedim artık gece olmuştu ve bağısaklarım yada midemden öyle sesler geliyordu ki çok korktum çok ağrım başladı sonra biraz meyve yiyim kesilir dedim banamısın demedi artık ölücek gibi hissediyordum kendimi ve bi anda kusma hissi geldi ve kustum bi tık rahatladım derken çok afedersiniz ama ishal oldum çok tuhaf bir gün yaşıyorum şuam yatakta titriyorum neredeyse gıda zehirlenmesi yada bir enfeksiyon mu bu başına gelen var mı