Sedagnlty 35 de değilde 32 de yengem doğurdu 1 ay yattı bebek ciğerleri gelişmediği için 31 de de kuzenim doğurdu oda 1 hafta kaldı sadece çıkardılar ikiside sağlıklı çok şükür .o yüzden 35. Hafta daha iyi bir hafta gelişmiş bir bebektir küvezde çok kalacağını düşünmüyorum şükür doktorlar ilgileniyor sıkmayın canınızı .(doğduklarında 2 kilo bile yoklardı )