bulutunannesi33 Yenigelin5206 ıkıncı bebısse 15drn snra hıssedersn ama ılkse ayrt etmek zor oluyor 20den snra anca
Heisenberg Yenigelin5206 16+2de minik kıpırdamalar hissetmeye başladım 19 oldu gayet net hissediyorum☺️
istkizannesi Sewo olur olur ama öyle otururken olmuyo. Genelde sabah uyandığımda ya da gece yatağa girdiğimde hissediyorum. Dinlemek lazım bebişleri,bazen özellikle yatıyorum hissetmek için 😊
Kardii 12 de pıt pıt diye hisstemiştim 16. Haftamda resmen dövdü karnımı 😂 şuan 27 haftalık olduk hiç durmuyor canavar 😍😍
NeslihanOner Ay ben de 13+4 üm sabırsızlıkla bekliyorum hissetmeyi doktor 20 de hissetmeye başlarsın dedi inşallah daha erken hissederim
Gizemyunusduman Yenigelin5206 ben 16+6 haftalık hamileyim ve yanlış anlamadıysam bugün ilk kez hissettim karnımın sol tarafında böyle baloncuk patlar gibi pıt pıt bi şeyler oldu 😍🤰💕
Vethekelif İlk 23. Haftada hissettim unutamam o anı birden tekme atmıştı ağlamaya başlamıştım ben öyle olunca eşimin de gözleri dolmuştu şimdi 36 yız her hareketini hissediyorum artık