Meyvelipasta999 bencede içmeyin ben sigara içmiyorum. Bebeğimde 34 haftalıkken plesanta kireclenmesi yani yaşlanması çıktı. Bu da aslında son haftalarda görünen bir durummus doğum yakın olduğu için plesantanin yaşlanması problem olmazmış ama 34. Hafta için çok erken bir durum dedi doktorum. Ve pasif icicilik bile bunda etkili. Evimizde misafir dahil kimse icerde içmez balkonda içerler ama eşim sigara içiyor.