İlk gebelikte bebeğin hareketlerini hisseden var mı 16. Haftadan beri hissediyorum ama elimi karnımı koyduğumda hissetmiyordum elimle bugün hissettim çikolata yemeyi biraz seviyorum o da hareketlendiriyor tabi ki doktorum cinsiyeti %85 kız demişti hareketlerini hissediyorum diye çevremdeki herkes erkek diyor kız bebeklerinkini 17. Haftada hissetmiyor muyuz ?